Je možné změnit objednávku před uhrazením?
Objednávka je do času uhrazení nezávazná. V případě, že máte zájem o změnu nebo úpravu objednávky, kontaktujte prosím náš pobytový Zákaznický servis.
Neuhradil jsem objednávku. Je třeba ji stornovat?
Objednávka je do času uhrazení nezávazná. Pokud už nemáte o tuto objednávku zájem, není třeba ji stornovat. V případě, že máte požadavek na změnu nebo úpravu objednávky, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis.
Je možné změnit typ stravování v objednávce?
Možnost změny stravy je třeba ověřit s naším dodavatelem. V případě, že máte takový požadavek, kontaktujte prosím náš pobytový Zákaznický servis.
Je možné změnit jméno cestujícího?
Rezervace a vystavení letenky a ubytování probíhá po přijetí úhrady za objednávku na jména, která byla zadané v objednávkovém formuláři. V případě zájmu o prověření možnosti změny jména v objednávce, prosím, kontaktujte náš pobytový Zákaznický servis.
Je možné stornovat objednávku?
Výše smluvní pokuty v případě stornování objednávky je definována ve Všeobecných obchodních podmínkách pro prodej Zájezdů CK Pelikán v článku VII. Přesné podmínky storna si můžete ověřit přes náš pobytový Zákaznický servis.