Skip to main content
Po vytvoření objednávky

Nestíhám uhradit objednávku! Je možné prodloužit splatnost objednávky?

O možnosti prodloužení splatnosti objednávky získáte na Zákaznickém servisu prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. Další možností informativního charakteru je ověření aktuální ceny pobytu přímo na stránce. V případě, že je cena daného termínu na stránce vyšší, prodloužení splatnosti objednávky není možné.

Mohu uhradit pobyt z jiné banky než té, kterou máte uvedenou na faktuře?

Mezibankovní převod může trvat i jeden den a proto je možné, že objednávka nebude uhrazena v čase splatnosti. Objednávku považujeme za uhrazenou momentem připsání celkové platby na jeden z našich účtů. Doporučujeme proto platbu kartou, platebním tlačítkem, nebo přímý vklad na účet jedné z bank uvedených na faktuře. V případě přímého vkladu se ujistěte, že Vaše platba bude připsána v den, který je uveden na faktuře a bude v souladu se splatností uvedenou na faktuře.

Kde mohu zkontrolovat mou objednávku?

Po úspěšném vytvoření objednávky se vám zobrazí "děkovná stránka" s rekapitulací pobytu a zároveň se na zadanou emailovou adresu odešle e-mail s názvem "Potvrzení o přijetí objednávky".

O úspěšném zakoupení všech produktů v objednávce informujeme klienty prostřednictvím e-mailu "Potvrzení o zaplacení objednávky".

V případě, že si přejete zkontrolovat vaši objednávku, učiňte tak prostřednictvím Správy objednávky nebo kontaktujte prosím náš Zákaznický servis.

Moje první platba kartou byla neúspěšná. Pobyt chci zkusit znovu uhradit kartou.

Doporučujeme vám kontaktovat vaši banku a ověřit si denní limit pro online transakce. Tento limit se může lišit od limitu pro platbu v kamenném obchodě nebo přes internet. Pokud nemáte povolenou možnost platby kartou přes internet, je třeba si takovou možnost aktivovat v bance. V případě, že platba kartou byla znovu neúspěšná, kontaktujte prosím, náš Zákaznický servis.

Byly informace na této stránce užitečné?