Skip to main content
Po úhradě objednávky

Kdy mi budou doručeny cestovní pokyny?

Cestovní pokyny jsou odesílány podle kombinace produktů ve vaší objednávce. Přesné informace obdrží klient s odeslaným e-mailem "Potvrzení o zaplacení objednávky".

Proč je třeba poslat kompletní údaje cestovních dokladů?

V případě dopravy s nízkonákladovým dopravcem potřebujeme kompletní údaje z cestovních dokladů pro provedení tzv. "Online check-in". Ten provádíme pro naše klienty v čase určeném a povoleném konkrétním nízkonákladovým dopravcem. Klient se dozví přesné informace v e-mailu "Potvrzení o zaplacení objednávky". Online check-in je při nízkonákladových dopravcích nezbytný, a pokud nebude proveden, tak si dopravce vymezuje právo na účtování jím stanovené pokuty.

Pokud nám nebudou poskytnuty úplné údaje a online check-in nebude možné provést z naší strany z důvodu jejich nedodání nebo pozdního dodání, společnost Pelikán se zbavuje odpovědnosti a pokutu od dopravce neproplatí.

Kdy nejpozději je třeba poslat údaje?

Přesné pokyny dostane klient v e-mailu "Potvrzení o zaplacení objednávky". V případě, že by vám takto nazvaný e-mail nebyl doručen na vámi zadanou e-mailovou adresu, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis. E-mail s pokyny vám opětovně přepošleme.

Pokud cestujete mimo území Evropy, je nutné do rezervačního systému vložit podrobné údaje pasů a informace o místě pobytu v dané zemi. Informace o cestovních dokladech nám můžete zaslat nejpozději týden před plánovaným odletem.

Čekáme na vydání nových cestovních dokladů.

Informace o cestovních dokladech nám zašlete nejpozději týden před plánovaným odletem.

Kdy mi zašlete palubní vstupenku / boarding pass?

V případě nízkonákladových dopravců, palubní vstupenky zasíláme přibližně 7 dny před odletem. Toto pravidlo platí pouze u nízkonákladových dopravců jako Easyjet, Ryanair, Wizzair.

V případě, že jsou vaše letenky s jinou než nízkonákladovou leteckou společností, je třeba před odletem provést check-in, ať už na letišti nebo online.

V případě tradičních aerolinek si cestující mohou provést check-in před odletem, ale mají nárok i na check-in přímo na letišti. V takovém případě je tisk palubní vstupenky nepotřebná.

Musím mít s sebou vytištěnou palubní vstupenku / boarding pass?

V případě dopravy s nízkonákladovým dopravcem se po provedení online check-inu vygeneruje palubní vstupenka / boarding pass. Tento boarding pass je třeba vytisknout pro každého cestujícího samostatně, a to na oba směry letu. Vytištění boarding passu je po online check-inu při nízkonákladových dopravcích nezbytné, a pokud nebude boarding pass vytištěn, tak si dopravce vymezuje právo na účtování jím stanovené pokuty.

Pokud bude klientům odeslán boarding pass, ale klient si ho navzdory přesným pokynům nevytiskne, společnost Pelikán se zbavuje odpovědnosti a pokutu od dopravce neproplatí.

Některé letecké společnosti povolují také boarding pass/ QR kód v aplikaci letecké společnosti, v mobilním telefonu. V případě zájmu o prověření prosím kontaktujte Zákaznický servis.

Dostal jsem palubní vstupenku / boarding pass, ale chybí mi ubytovací voucher. Kde ho najít?

Konkrétní pokyny a podklady k vycestování posíláme v e-mailu s názvem "Potvrzení o zaplacení objednávky". E-mail obsahuje pokyny a podklady podle typu objednaného pobytu.

V případě, že se v tomto e-mailu "Potvrzení o zaplacení objednávky" voucher nenachází a nenacházejí se v něm ani informace o pozdějším doručení ubytovacího voucheru, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis.

Byly informace na této stránce užitečné?