Skip to main content

Levné letenky s Turkish Airlines

4790
Občerstvení
Komfort
Dostupnost

Akční letenky

Turkish Airlines byl založen 20. května 1933. V srpnu začala létat mezi Istanbulem, Eskisehir a Ankarou. Turkish Airlines je národní letecká společnost Turecka a patří mezi nejlepší aerolinky světa. Letecká společnost za poslední roky rapidně expanduje a stala se klíčovým hráčem na leteckém trhu. V roce 2014 byla již v pořadí počtvrté zvolena za nejlepší leteckou společnost Evropy. V roce 2008 vyhlásila aerolinka jednu z největších objednávek na letadla v historii. Její flotilla neustále narůstá a v roce 2014 má společnost k dispozici 264 strojů. Turkish Airlines je členem aliance Star Alliance.

FAQ - často kladené otázky

Potřebujete změnit jméno či příjmení cestujícího?

Když vyplňujete jméno a příjmení cestujícího během rezervace letenek, jste povinen je vyplnit v takovém tvaru, v jakém jsou uvedeny v cestovním dokladu, na který bude cestovat. To platí i pokud má cestující více jmen nebo příjmení. Pokud se spletete nebo mezitím došlo ke změně jména či příjmení cestujícího (např. sňatkem), některé letecké společnosti umožňují úpravu za poplatek. Změnit zcela jméno nebo příjmení cestujícího, případně obojí, na letenkách většina leteckých společností neumožňuje. Ty, které to povolují, vždy požadují za uskutečnění změny extra poplatek. Pokud si nejste jisti, zda je změna jména či příjmení na letech obsažených ve Vašich letenkách možná, rádi to bezplatně prověříme za Vás, stačí kontaktovat naše zákaznické centrum. Pokud se po prověření rozhodnete uskutečnit změnu, můžete tak za poplatek učinit prostřednictvím nás.

Potřebujete změnit palubní třídu letu?

Změna třídy Vámi vybraného letu na Vašich Multicity letenkách na vyšší je možná téměř vždy. Takový "upgrade" do business třídy nebo prémiové ekonomické třídy závisí na počtu volných míst v konkrétní třídě, jeho cena zase od podmínek letecké společnosti. Realizaci tohoto požadavku ví za poplatek zajistit i naše zákaznické centrum.

Letecká společnost změnila čas / datum nebo zrušila let

Pokud letecká společnost změní čas odletu nebo datum odletu některého z letů obsažených v Multicity letenkách nebo některý let kompletně zruší, naše zákaznické centrum Vás bude obratem informovat o dalších alternativách a konkrétních možnostech pokračování Vaší cesty. Pelikán udělá vše pro to, aby co nejvíce snížil nepohodlí cestujících spojený s nepředvídanými narušením cestovních plánů a pomůže uspokojivě vyřešit takové situace. V tomto případě však není povinen cestujícího odškodnit nebo mu škodu nahradit, pokud ji sám nezpůsobil.

Zrušený / zpožděný let kvůli nepříznivému počasí?

Pokud je váš let přesunut, zrušen nebo zpožděn z důvodu nevyhovujícího počasí, nebo jiné náhlé události a Vy už jste na letišti, případně jste nebyli vpuštěni na palubu letadla, je potřeba kontaktovat přímo leteckou společnost, která konkrétní let operuje. Má totiž aktuální informace o případném nejbližším možném čase resp. termínu odletu a může Vás na něj co nejrychleji přesunout. Pokud je vám nabídnuta alternativa od letecké společnosti a ta Vám narušuje další lety na Multicity letenky, kontaktujte naše zákaznické centrum. Pelikán udělá vše pro to, aby co nejvíce snížil nepohodlí cestujících.

Byly informace na této stránce užitečné?