České aerolinie (ČSA) zruší k 11. lednu přímé letecké spojení mezi Prahou a Bratislavou a stejný osud čeká i vnitrostátní slovenskou linku z Bratislavy do Košic.
Letecká společnost České aerolinie, se sídlem v Praze, byla založena v roce 1923 a patří mezi nejstarší společnosti světa. Společnost kdysi létala do téměř celého světa, většina letů však byla zastavena z důvodu ekonomické krize. Společnost nedávno navázala spolupráci s korejským Korean Air, a díky tomuto partnerství otevřela nové dlouhé linky do Seoul. Dnes se jí flotila skládá z moderních letadel a samotné České aerolinie patří mezi nejpopulárnější společnosti střední a východní Evropy.
Když vyplňujete jméno a příjmení cestujícího během rezervace letenek, jste povinen je vyplnit v takovém tvaru, v jakém jsou uvedeny v cestovním dokladu, na který bude cestovat. To platí i pokud má cestující více jmen nebo příjmení. Pokud se spletete nebo mezitím došlo ke změně jména či příjmení cestujícího (např. sňatkem), některé letecké společnosti umožňují úpravu za poplatek. Změnit zcela jméno nebo příjmení cestujícího, případně obojí, na letenkách většina leteckých společností neumožňuje. Ty, které to povolují, vždy požadují za uskutečnění změny extra poplatek. Pokud si nejste jisti, zda je změna jména či příjmení na letech obsažených ve Vašich letenkách možná, rádi to bezplatně prověříme za Vás, stačí kontaktovat naše zákaznické centrum. Pokud se po prověření rozhodnete uskutečnit změnu, můžete tak za poplatek učinit prostřednictvím nás.
Změna třídy Vámi vybraného letu na Vašich letenkách na vyšší je možná téměř vždy. Takový "upgrade" do business třídy nebo prémiové ekonomické třídy závisí na počtu volných míst v konkrétní třídě, jeho cena zase od podmínek letecké společnosti. Realizaci tohoto požadavku může za poplatek zajistit i naše zákaznické centrum.
Pokud letecká společnost změní čas odletu, nebo datum odletu některého z letů obsažených v Multicity letenkách nebo některý let kompletně zruší, naše zákaznické centrum Vás bude obratem informovat o dalších alternativách a konkrétních možnostech pokračování Vaší cesty. Pelikán udělá vše pro to, aby co nejvíce snížil nepohodlí cestujících spojený s nepředvídaným narušením cestovních plánů a pomůže takové situace vyřešit. V tomto případě však není povinen cestujícího odškodnit, nebo mu škodu nahradit.
Pokud je váš let přesunut, zrušen nebo zpožděn z důvodu nevyhovujícího počasí, nebo jiné náhlé události a Vy už jste na letišti, případně jste nebyli vpuštěni na palubu letadla, je potřeba kontaktovat přímo leteckou společnost, která konkrétní let operuje. Má totiž aktuální informace o případném nejbližším možném čase resp. termínu odletu a může Vás na něj co nejrychleji přesunout. Pokud je vám nabídnuta alternativa od letecké společnosti a ta Vám narušuje další lety na Multicity letenky, kontaktujte naše zákaznické centrum. Pelikán udělá vše pro to, aby co nejvíce snížil nepohodlí cestujících.
Není nic krásnějšího, než bezstarostná dovolená, nemyslíte?. Pojistěte si u nás storno letenky, zavazadla či náklady na případnou léčbu.
Pelikán má exkluzivní dohody s hotely po celém světě. I proto u nás najdete speciální ceny a můžete si vybrat ze široké nabídky ubytování.
Rezervujte si auto přes Pelikán. Díky našim partnerům si můžete porovnat ceny a vybrat ideální dopravní prostředek pro danou lokalitu. Garantujeme nejlepší možné ceny.
Pelikán, to už dávno nejsou jen letenky. Naši specialisté pro vás denně hledají nejlepší nabídky od Evropy až po exotiku.