Skip to main content

Levné letenky s Etihad Airways

12590
5* letecká společnost
Vysoký komfort
Špičkový servis

Akční letenky

Zajímavosti o letecké společnosti Etihad Airways

Letecká společnost Etihad Airways byla založena v roce 2003 a svůj první let uskutečnila v listopadu téhož roku. Je hlavním leteckým dopravcem emirátu Abu Dhabi. Před začátkem pandemie operovala do 70 různých destinací po celém světě s více než 1000 lety týdně. Základnou aerolinií Etihad je Abu Dhabi International Airport.

Etihad Airways provozují několik linek do Emirátů i z nedaleké Vídně. Z Emirátů si následně můžete pohodlně zaletět i do vzdálené exotiky a to většinou ekologičtějším a modernějším Boeingem 787-9 Dreamliner, který má kapacitu téměř 300 míst. Let přímým spojem z Vídně do Abu Dhabi trvá přibližně 5 a půl hodiny a je to nejrychlejší spojení mezi Rakouskem a zmiňovaným emirátem.

Aerolinie Etihad Airways patří mezi top letecké společnosti na světě a dokazují to i svým pravidelným umísťováním se na prvních příčkách v prestižních hodnoceních, včetně World Airline Awards společnosti SKYTRAX. Pochlubit se mohou také jednou z nejluxusnějších byznys tříd na palubě letadel na světě.

 

FAQ - často kladené otázky

Jaké služby nabízí byznys třída letecké společnosti Etihad Airways?

Pocit výjimečnosti vás při byznys letech s Etihad Airways čeká už před nástupem na palubu letadla. Pro cestující je na letištích k dispozici letištní salonek, přednostní přepážka na odbavení zavazadel, do letadla se vstupuje přes speciální vchod a dříve jako ostatní cestující. V ceně byznys letenek jsou 2 kusy příručních zavazadel a velké 40 kg podpalubní zavazadlo. Lety jsou operovány Boeingem 787-9 nebo Airbusem A380. Elegantní sezení na palubě Etihad (každé sedadlo je masážní) lze snadno změnit na plnohodnotnou postel. Samozřejmostí je značkový kosmetický balíček, špičkové jídlo na porcelánových talířích od vybraných šéfkuchařů, neomezené pití a snacky během celého letu či multimediální zábavný systém s velkou dotykovou obrazovkou.

Potřebujete změnit jméno či příjmení cestujícího?

Když vyplňujete jméno a příjmení cestujícího během rezervace letenek, jste povinen je vyplnit v takovém tvaru, v jakém jsou uvedeny v cestovním dokladu, na který bude cestovat. To platí i pokud má cestující více jmen nebo příjmení. Pokud se spletete nebo mezitím došlo ke změně jména či příjmení cestujícího (např. sňatkem), některé letecké společnosti umožňují úpravu za poplatek. Změnit zcela jméno nebo příjmení cestujícího, případně obojí, na letenkách většina leteckých společností neumožňuje. Ty, které to povolují, vždy požadují za uskutečnění změny extra poplatek. Pokud si nejste jisti, zda je změna jména či příjmení na letech obsažených ve Vašich letenkách možná, rádi to bezplatně prověříme za Vás, stačí kontaktovat naše zákaznické centrum. Pokud se po prověření rozhodnete uskutečnit změnu, můžete tak za poplatek učinit prostřednictvím nás.

Potřebujete změnit palubní třídu letu?

Změna třídy Vámi vybraného letu na Vašich letenkách na vyšší je možná téměř vždy. Takový "upgrade" do business třídy nebo prémiové ekonomické třídy závisí na počtu volných míst v konkrétní třídě, jeho cena zase od podmínek letecké společnosti. Realizaci tohoto požadavku může za poplatek zajistit i naše zákaznické centrum.

Letecká společnost Etihad změnila čas/datum nebo zrušila let

Pokud letecká společnost Etihad změní čas odletu nebo datum odletu některého z letů obsažených v Multicity letenkách nebo některý let kompletně zruší, naše zákaznické centrum Vás bude obratem informovat o dalších alternativách a konkrétních možnostech pokračování Vaší cesty. Pelikán udělá vše pro to, aby co nejvíce snížil nepohodlí cestujících spojený s nepředvídanými narušeními cestovních plánů a pomůže uspokojivě vyřešit takové situace. V tomto případě však není povinen cestujícího odškodnit nebo mu škodu nahradit, jestliže ji sám nezpůsobil.

Zrušený / zpožděný let kvůli nepříznivému počasí?

Pokud je váš let přesunut, zrušen nebo zpožděn z důvodu nevyhovujícího počasí, nebo jiné náhlé události a Vy už jste na letišti, případně jste nebyli vpuštěni na palubu letadla, je potřeba kontaktovat přímo leteckou společnost, která konkrétní let operuje. Má totiž aktuální informace o případném nejbližším možném čase resp. termínu odletu a může Vás na něj co nejrychleji přesunout. Pokud je vám nabídnuta alternativa od letecké společnosti a ta Vám narušuje další lety na Multicity letenky, kontaktujte naše zákaznické centrum. Pelikán udělá vše pro to, aby co nejvíce snížil nepohodlí cestujících.

Byly informace na této stránce užitečné?