Skip to main content

Levné letenky s Air France

3290
Menu na palubě
Wi-Fi na palubě
Zavazadla

Akční letenky

Air France, člen SkyTeam, je francouzská národní letecká společnost se sídlem v Paříži, založená na letišti Paříž-Charles-de-Gaulle. Její flotila má více než 220 letadel a létá do nejpopulárnějších turistických destinací v Evropě, Africe, Severní, Střední a Jižní Americe a Asii.

FAQ - často kladené otázky

Potřebujete změnit jméno či příjmení cestujícího?

Když vyplňujete jméno a příjmení cestujícího během rezervace letenek, jste povinen je vyplnit v takovém tvaru, v jakém jsou uvedeny v cestovním dokladu, na který bude cestovat. To platí i pokud má cestující více jmen nebo příjmení. Pokud se spletete nebo mezitím došlo ke změně jména či příjmení cestujícího (např. sňatkem), některé letecké společnosti umožňují úpravu za poplatek. Změnit zcela jméno nebo příjmení cestujícího, případně obojí, na letenkách většina leteckých společností neumožňuje. Ty, které to povolují, vždy požadují za uskutečnění změny extra poplatek. Pokud si nejste jisti, zda je změna jména či příjmení na letech obsažených ve Vašich letenkách možná, rádi to bezplatně prověříme za Vás, stačí kontaktovat naše zákaznické centrum. Pokud se po prověření rozhodnete uskutečnit změnu, můžete tak za poplatek učinit prostřednictvím nás.

Potřebujete změnit čas nebo datum odletu?

Podmínky upravující i možnost změny konkrétních letenek vrámci Multicity letenek si lze prohlédnout ještě před koupí letenek jako součást e-mailové přílohy, kterou zákazník obdrží při objednávce. Každá letecká společnost má pro změnu času resp. data jednotlivých letenek vrámci Multicity letenek vlastní pravidla. Možnost změny ovlivňuje nejen samotná existence vyhovujícího letu, ale i jeho dostupnost, tedy to, zda je dostatek volných míst v konkrétní rezervační třídě. Pokud změna času / data letu je podle podmínek Multicity letenek možná, letecká společnost si účtuje rozdíl v ceně jednotlivých dotčených letů, a ten je třeba doplatit, pokud chcete změnu uskutečnit. Pokud si nejste jisti, zda máte v ceně dané letenky takovou změnu zahrnutou, rádi to zkontrolujeme za Vás - stačí kontaktovat naše zákaznické centrum, které Váš požadavek bezplatně prověří. Pokud lze vámi požadovanou změnu uskutečnit, a to zejména s ohledem na podmínky dotčených leteckých společností, volnost jejich kapacit, případně časový prostor pro její realizaci, a po jejím prověření se rozhodnete uskutečnit změnu za uvedených podmínek, můžete tak za poplatek učinit prostřednictvím nás na vámi vybraných letenkách vrámci Multicity letenek.

Letecká společnost změnila čas / datum, nebo zrušila let

Pokud letecká společnost změní čas odletu, nebo datum odletu některého z letů obsažených v Multicity letenkách nebo některý let kompletně zruší, naše zákaznické centrum Vás bude obratem informovat o dalších alternativách a konkrétních možnostech pokračování Vaší cesty. Pelikán udělá vše pro to, aby co nejvíce snížil nepohodlí cestujících spojený s nepředvídaným narušením cestovních plánů a pomůže takové situace vyřešit. V tomto případě však není povinen cestujícího odškodnit, nebo mu škodu nahradit.

Zrušený / zpožděný let kvůli nepříznivému počasí?

Pokud je váš let přesunut, zrušen nebo zpožděn z důvodu nevyhovujícího počasí, nebo jiné náhlé události a Vy už jste na letišti, případně jste nebyli vpuštěni na palubu letadla, je potřeba kontaktovat přímo leteckou společnost, která konkrétní let operuje. Má totiž aktuální informace o případném nejbližším možném čase resp. termínu odletu a může Vás na něj co nejrychleji přesunout. Pokud je vám nabídnuta alternativa od letecké společnosti a ta Vám narušuje další lety na Multicity letenky, kontaktujte naše zákaznické centrum. Pelikán udělá vše pro to, aby co nejvíce snížil nepohodlí cestujících.

Byly informace na této stránce užitečné?