Přidejte se do klubu a získejte exkluzivní benefity
Lokální premium servis
Pelikán řeší cestovní situace za vás, včetně změn a problémů.
⏱️ Nečekáte na lince
✈️ Vyřídíme check-in
💥 Bez poplatků za změny
Jsme specialisté na letenky a jsme schopni nabídnout tarify a kombinace, aby nákup byznys letenek vyšel co nejvýhodněji.
✈️ Specialisté na Emiráty, Maledivy, Seychely či Mauricius
⏱️ Kombinujeme nabídky tak, abyste měli možnost STORNA, nebo změnu termínu
Jsme specialisté na Emiráty a umíme vyskládat exkluzivní zážitky na vaší cestě tak, abyste využili svůj čas na maximum.
Pokud jste si zakoupili letenky do byznys třídy, můžete se těšit na komfortnější sezení s větším prostorem pro nohy i kolem sebe či polohovatelná sedadla, která se u některých společností dají změnit na postel. Cestujícím jsou na porcelánu servírována teplá jídla dle vlastního výběru sestávající z více chodů. Samozřejmostí jsou občerstvení a nápoje během celého letu, multimediální zábavný systém s množstvím obsahu či značkový kosmetický balíček. Byznys letenky většinou automaticky zahrnují i vstup do salonku na letišti, několik kusů podpalubních zavazadel a přednostní check-in či nástup do letadla.
Ano, v případě zájmu o transport na letiště, prosím, kontaktujte náš zákaznický servis a naši letenkoví specialisté vám rádi ověří možnosti dopravy na letiště – ať už privátním transferem nebo autobusem. Případně můžete navštívit vaši ONLINE Správu objednávky a možnosti si prověřit přímo v ní, stačí kliknout ZDE.
Ano. Zatímco vy poletíte v byznys třídě, vaše děti mohou klidně sedět samy v ekonomické třídě. Pokud plánujete využít službu Chauffeur Drive (doprava na letiště), jeden cestující má nárok si vzít jednu doprovodnou osobu, v tomto případě dítě, ačkoli cestuje v ekonomické třídě. Jako rodina můžete také společně využít přednostního check-inu. Při nástupu do letadla je dobré nejprve usadit děti v ekonomické třídě a následně se přesunout do byznys třídy. Navštěvovat děti v ekonomické třídě můžete bez omezení. Opačně je to možné po dohodě s posádkou. Ke komunikaci s dětmi můžete také využít palubní telefon. Podrobnější podmínky cestování s dětmi v odlišné třídě v konkrétní letecké společnosti vám zjistí náš zákaznický servis.
Letecké společnosti mají různé vybavení byznys tříd. Některé nabízejí sedadla polohovatelná do roviny, některé do pololehu. I v rámci jedné aerolinky se jednotlivé typy letadel mohou v byznys třídě lišit – některé z nich mohou nabízet full flat sedadla, jiné ne. Náš zákaznický servis vám proto na vyžádání kdykoli a obratem ověří vybavení business a first class servisů našich partnerů v oblacích.
Možnost vstupu do letištního salonku, tedy do takzvaného lounge, závisí na podmínkách konkrétní letecké společnosti. Většina aerolinek tyto vstupy nabízí již v ceně business a first class letenek. Náš zákaznický servis vám tuto možnost opět ochotně prověří přímo s vaším dopravcem.
Podmínky změny letenky určuje konkrétní letecká společnost již při jejím prodeji. V případě, že máte zájem o ověření změny vaší letenky, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis. Naši specialisté na letenky vám vždy rádi a ochotně pomohou. K letenkám doporučujeme dokoupit také takzvané pojištění STORNO, které garantuje, že pokud klient nemůže letět kvůli pojistné události, pojišťovna mu proplatí až 90 procent nákladů.
Rozdíl mezi ekonomickou a byznys třídou je skutečně výrazný. Týká se nabízeného cateringu, multimediální zábavy, sedadel a komfortní „předodletové“ lounge zóny. Na Pelikánu sledujeme nonstop nejlepší nabídky na byznys třídu a upozorňujeme na ně. Naši specialisté na letenky hledají kombinace, díky kterým si můžete vyzkoušet byznys třídu levněji, než bývá zvykem. Byznys třídu doporučujeme všem, kteří by rádi letěli do své oblíbené destinace stylově a měli už ze samotného letu nezapomenutelný zážitek.
Pelikán přináší unikátní doplňkové služby k vaší letence. S jedinečnou službou Změna z jakéhokoli důvodu můžete změnit jakékoli prvky v rezervaci, jako datumy letů, samotnou destinaci či jména cestujících. Poslouží vám na to kredit ve výši 80 % vaší původní objednávky. Podmínkou je, že nám žádost o změnu oznámíte minimálně 72 hodin před odletem prvního letu v rezervaci, a to bez udání jakéhokoli důvodu. Novinkou mezi našimi službami je také Pojištění zpoždění letu od Koala, díky kterému dostanete kompenzaci ve výši 5000 Kč za každý let, který má zpoždění dvě a více hodin. Nemusíte o nic žádat ani nic dokladovat. Koala vás bude v případě takové události kontaktovat.