Skip to main content

Multicity letenky a dovolené

Nejdříve od
Nejpozději do
Počet osob
Nejlepší nabídka multicity dovolených od Pelikána
Partnerské benefity
Online z pohodlí domova
Klientský servis

FAQ - často kladené otázky

Je možné upravit vámi vypracovanou nabídku?

Ano, každou nabídku je možné upravit. Přidat destinaci nebo naopak ubrat, přiletět na jedno letiště a odletět z jiného, ​​více dní nebo méně, změnit leteckou společnost ... Nebo máte úplně jiný požadavek? Stačí nám napsat do formuláře vaši představu a naši travel designéři vám připraví nabídku, která bude podle vašich představ.

Budu mít dost času na přestup? Budu moct v rámci času přestupu jít si prohlédnout město nebo něco nakoupit?

Naši travel designéři vám lety kombinují tak, aby byl přestup pohodlný a dostatečný. Máte-li zájem o prohlídku města nebo o nákupy v místě přestupu, informujte nás o tom. My vám tuto možnost prověříme a v případě zájmu tomu přizpůsobíme vaše lety.

Umíte mi zajistit transfer do a z hotelu?

Ano, v případě zájmu vám umíme v jednotlivých destinacích zajistit přepravu z letiště a na letiště, nebo doporučit nejvýhodnější alternatívu.Také vám umíme najít nejlepší nabídky hotelů podle vašich představ.

Potřebujete změnit čas nebo datum odletu?

Podmínky upravující i možnost změny konkrétních letenek v rámci Multicity letenek si lze prohlédnout ještě před koupí letenek jako součást e-mailové přílohy, kterou zákazník obdrží při objednávce. Každá letecká společnost má pro změnu času resp. data jednotlivých letenek v rámci Multicity letenek vlastní pravidla. Možnost změny ovlivňuje nejen samotná existence vyhovujícího letu, ale i jeho dostupnost, tedy to, zda je dostatek volných míst v konkrétní rezervované třídě. Pokud změna času / data letu je podle podmínek Multicity letenek možná, letecká společnost si účtuje rozdíl v ceně jednotlivých dotčených letů, a ten je potřeba doplatit, pokud chcete změnu uskutečnit. Pokud si nejste jisti, zda máte v ceně dané letenky takovou změnu zahrnutou, rádi to zkontrolujeme za Vás - stačí kontaktovat naše zákaznické centrum, které Váš požadavek bezplatně prověří. Pokud lze vámi požadovanou změnu uskutečnit, a to zejména s ohledem na podmínky dotčených leteckých společností, volnost jejich kapacit, případně časový prostor pro její realizaci, a po jejím prověření se rozhodnete uskutečnit změnu za uvedených podmínek, můžete tak za poplatek učinit prostřednictvím nás na vámi vybraných letenkách v rámci Multicity letenek.

Potřebujete změnit jméno či příjmení cestujícího?

Když vyplňujete jméno a příjmení cestujícího během rezervace letenek, jste povinen je vyplnit v takovém tvaru, v jakém jsou uvedeny v jeho cestovním dokladu, na který bude cestovat. To platí i pokud má cestující více jmen nebo příjmení. Pokud se spletete nebo mezitím došlo ke změně jména či příjmení cestujícího (např. sňatkem), některé letecké společnosti umožňují úpravu za dodatečný poplatek. Změnit úplně jméno nebo příjmení cestujícího, případně obojí, na letenkách většina leteckých společností neumožňuje. Ty, které to povolují, vždy požadují za uskutečnění změny dodatečný poplatek. Pokud si nejste jisti, zda je taková změna jména či příjmení na letech obsažených ve Vašich letenkách možná, rádi to bezplatně prověříme za Vás, stačí kontaktovat naše zákaznické centrum. Pokud se po prověření rozhodnete provést změnu, můžete tak za poplatek učinit prostřednictvím nás.

Potřebujete zrušit všechny letenky v rámci Multicity letenek?

Zrušit Multicity letenky lze kdykoliv - před i po odletu. Málokdy se Vám však vrátí celá částka za jednotlivé letenky. Vrácení peněz z ceny jednotlivých letenek se řídí podmínkami konkrétních leteckých společností. Je třeba počítat i s poplatkem za storno letenek. Při koupi letenek proto doporučujeme hned přiobjednat i pojištění storna letenek, které zajišťuje storno bez poplatků. Pokud si nejste jisti, zda se pojištění storna vztahuje i na Vaši rezervaci, rádi to uděláme za Vás - stačí kontaktovat naše zákaznické centrum, které Váš požadavek bezplatně prověří. Pokud se po prověření rozhodnete uskutečnit zrušení letenek, můžete tak za poplatek učinit i prostřednictvím nás.

Potřebujete změnit palubní třídu letu?

Změna třídy Vámi vybraného letu na Vašich Multicity letenkách na vyšší je možná téměř vždy. Takový „upgrade“ do byznys třídy nebo prémiové ekonomické třídy závisí na počtu volných míst v konkrétní třídě, jeho cena zase na podmínkách letecké společnosti. Realizaci tohoto požadavku umí za poplatek zajistit i naše zákaznické centrum.

Potřebujete vynechat let, který je součástí letenky v rámci Multicity letenek?

Možnost vynechat let závisí na podmínkách leteckých společností, které operují lety konkrétní letenky v rámci Multicity letenek, které je tento let součástí. Tuto informaci umí dohledat a obratem poskytnout i naše zákaznické centrum. Chcete-li let vynechat, VŽDY to s námi předem konzultujte, jinak se může stát, že Vám některá letecká společnost zruší další lety v itineráři zčásti nebo i zcela bez nároku na vrácení peněz za letenku či náhradu škody.

Zrušený/zpožděný let kvůli nepříznivému počasí

Pokud je váš let přesunut, zrušen nebo zpožděn z důvodu nevyhovujícího počasí nebo jiné náhlé události a Vy už jste na letišti, případně jste nebyli vpuštěni na palubu letadla, je třeba kontaktovat přímo tu leteckou společnost, která konkrétní let operuje. Má totiž aktuální informace o případném nejbližším možném čase resp. termínu odletu a umí Vás na něj nejpromptněji přesunout. Pokud nabídnutá alternativa od letecké společnosti Vám narušuje další lety na Multicity letenkách, kontaktujte zákaznické centrum co nejdříve. Pelikán udělá vše pro to, aby co nejvíce snížil nepohodlí cestujících spojený s nepředvídanými narušeními cestovních plánů a pomůže uspokojivě vyřešit takové situace. V tomto případě však není povinen cestujícího odškodnit nebo mu škodu nahradit, jestliže ji sám nezpůsobil.

Letecká společnost změnila čas/datum nebo zrušila let

Pokud letecká společnost změní čas odletu nebo datum odletu některého z letů obsažených v Multicity letenkách nebo některý let kompletně zruší, naše zákaznické centrum Vás bude obratem informovat o dalších alternativách a konkrétních možnostech pokračování Vaší cesty. Pelikán udělá vše pro to, aby co nejvíce snížil nepohodlí cestujících spojený s nepředvídanými narušeními cestovních plánů a pomůže uspokojivě vyřešit takové situace. V tomto případě však není povinen cestujícího odškodnit nebo mu škodu nahradit, jestliže ji sám nezpůsobil.

Multicity dovolená s Pelikánem a pojištěním na jistotu

Máte chuť cestovat? Ani se vám nedivíme! Díky Multicity letenkám toho na jedné dovolené stihnete mnohem víc, než doma za měsíc. V nabídce Pelikána naleznete široký výběr Multicity letenek pro všechny kategorie cestovatelů. Stačí si vybrat a my se už o všechno postaráme.

Bonusem a jistotou pro cestovatele je možnost dokoupení pojištění ISTOTA, které zaručuje proplacení léčebných výloh a následků po úrazu. Platí ovšem i v jiných různých nečekaných a nepříliš příjemných situacích, jako například problémy se zavazadly, zpoždění dopravního prostředku, potřeba pátrání nebo záchrany či poškození zdraví a majetku třetích osob. Pokud máte pojištění STORNO a jste schopni se prokázat potvrzením o události, jako onemocnění, úraz nebo ztráta práce a další neočekávané situace, za nepřeletěnou část vaší letenky se vám vrátí peníze.