Skip to main content

Levné letenky s Emirates

11690
COVID-19 POJIŠTĚNÍ ZDARMA
ŠPIČKOVÝ SERVIS NA PALUBĚ
WI-FI PŘIPOJENÍ ZDARMA

Akční letenky

Letecká společnost Emirates patří dlouhá léta mezi to nejlepší, co svět osobní letecké přepravy může nabídnou. Od data svého vzniku si získala srdce cestujících z celého světa pro vysokou úroveň nabízených služeb, stejně tak jako bezplatné bonusy, mezi které patří nocování zdarma v Dubaji při dlouhém přestupu nebo například COVID-19 pojištění zdarma, které nabylo významu zejména v posledních měsících.

FAQ - často kladené otázky

Potřebuji PCR test, pokud letím zpět z Malediv přes Dubaj?

Nepotřebujete. Při cestě z Malediv s přestupem v Dubaji s Emirates po vás před nástupem do letadla nebude test vyžadován, jak potvrdila sama letecká společnost.

Jak probíhá let do Dubaje a testování?

Pokud vaše cesta vede přímo do Dubaje, potřebujete před odletem negativní PCR test. Další testování provádí dubajská strana zdarma po příletu do Dubaje. Do vyhodnocení výsledků testů je nutné setrvat v karanténě na hotelovém pokoji. Výsledky testů jsou známy zhruba do 12 hodin, často i dřívě.

Potřebujete změnit jméno či příjmení cestujícího?

Když vyplňujete jméno a příjmení cestujícího během rezervace letenek, jste povinen je vyplnit v takovém tvaru, v jakém jsou uvedeny v cestovním dokladu, na který bude cestovat. To platí i pokud má cestující více jmen nebo příjmení. Pokud se spletete nebo mezitím došlo ke změně jména či příjmení cestujícího (např. sňatkem), některé letecké společnosti umožňují úpravu za poplatek. Změnit zcela jméno nebo příjmení cestujícího, případně obojí, na letenkách většina leteckých společností neumožňuje. Ty, které to povolují, vždy požadují za uskutečnění změny extra poplatek. Pokud si nejste jisti, zda je změna jména či příjmení na letech obsažených ve Vašich letenkách možná, rádi to bezplatně prověříme za Vás, stačí kontaktovat naše zákaznické centrum. Pokud se po prověření rozhodnete uskutečnit změnu, můžete tak za poplatek učinit prostřednictvím nás.

Potřebujete změnit palubní třídu letu?

Změna třídy Vámi vybraného letu na Vašich letenkách na vyšší je možná téměř vždy. Takový "upgrade" do business třídy nebo prémiové ekonomické třídy závisí na počtu volných míst v konkrétní třídě, jeho cena zase od podmínek letecké společnosti. Realizaci tohoto požadavku může za poplatek zajistit i naše zákaznické centrum.

Letecká společnost změnila čas / datum, nebo zrušila let

Pokud letecká společnost změní čas odletu, nebo datum odletu některého z letů obsažených v Multicity letenkách nebo některý let kompletně zruší, naše zákaznické centrum Vás bude obratem informovat o dalších alternativách a konkrétních možnostech pokračování Vaší cesty. Pelikán udělá vše pro to, aby co nejvíce snížil nepohodlí cestujících spojený s nepředvídaným narušením cestovních plánů a pomůže takové situace vyřešit. V tomto případě však není povinen cestujícího odškodnit, nebo mu škodu nahradit.

Zrušený / zpožděný let kvůli nepříznivému počasí?

Pokud je váš let přesunut, zrušen nebo zpožděn z důvodu nevyhovujícího počasí, nebo jiné náhlé události a Vy už jste na letišti, případně jste nebyli vpuštěni na palubu letadla, je potřeba kontaktovat přímo leteckou společnost, která konkrétní let operuje. Má totiž aktuální informace o případném nejbližším možném čase resp. termínu odletu a může Vás na něj co nejrychleji přesunout. Pokud je vám nabídnuta alternativa od letecké společnosti a ta Vám narušuje další lety na Multicity letenky, kontaktujte naše zákaznické centrum. Pelikán udělá vše pro to, aby co nejvíce snížil nepohodlí cestujících.

Byly informace na této stránce užitečné?